donderdag 16 juni 2011

J'Adeccuse: brief aan Meester Van Aelst

Jeroen Zuallaert
Complicateur des Konings
Brugsepoortstraat 16a
9000 Gent



Rotterdam, 16 juni 2011







De weldelgestrenge heer Victor Van Aelst
Justitieplein 9 bus 7
9200 Dendermonde
(Vlaanderen)

Betreft: aanklacht Adecco



Hooggeachte weledelgestrenge heer Van Aelst,

Graag had ik namens mijn etnie de uitzendonderneming Adecco Group, nv aangeklaagd wegens smaad. Ik had dienaangaande dan ook graag uw advies en steun ingewonnen.

Werkelijk geen vernedering blijft het Vlaamse volk gespaard. 181 jaren van vernedering en zwepen weven. De onophoudelijke kolonisatie door de Franstaligen. Samenleven met een bevolkingsgroep die ons niets dan overstromingen en slechtere economische gemiddeldes bezorgt. Aanranders der Nederdietsche taal. Kabeljauwfluisteraars zonder kust.

Doch niet getreurd. Dat komt een koene natie als de onze wel te boven.

Laat het echter duidelijk zijn: wij dienen terug te slaan. Daarom had ik graag uw advies ingewonnen aangaande een rechtzaak die ik wil aanspannen. Zoals u ongetwijfeld via enigerlei nieuwstijding zult hebben, hield Adecco er tien jaar geleden een creatieve administratie op na. Zo markeerde het bedrijven die enkel blanke, autochtone Belgen wouden aannemen. Dergelijke bedrijven kregen het lemma 'BBB' opgeplakt.

Dergelijke pesterij hoeft een noest arbeidend volk als het onze niet te nemen. Zoals u ongetwijfeld weet, staat deze afkorting voor Blanc Bleu Belge, een Belgisch runderras. Als blanke en relatief autochtone Belg voel ik mij persoonlijk aangesproken. Ik beschouw mijzelf geenszins als een herkauwer, en vele landgenoten met mij. Des te wraakroepender is dat het runderras waarvan sprake zelf van allochtone afkomst is. Dergelijke vergelijking bemoeilijkt naar mijn aanvoelen dan ook mijn kansen op de arbeidsmarkt.

Overigens, waarom heeft dat koeienras een Franse naam? Waarom geen BlankBlauwBelgisch? Laat de kolonisatie dan nooit af?

Het spreekt voor zich dat ik, zo uw advies dienaangaande positief zou zijn, uw weledelgestrengheid graag zou engageren om deze strijd voor vrouwe Justitia uit te vechten.


In afwachting van een antwoord verblijf ik met de meest hoogachting,






Jeroen Zuallaert
Complicateur des Konings

Geen opmerkingen:

Een reactie posten